---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Σχόλια ...Ανωνύμων

Στην ανάρτηση του παρόντος blog με τίτλο «Αντίδραση των Ενώσεων Αποστράτων στις δηλώσεις του ΥΕΘΑ» υπήρχαν τα παρακάτω σχόλια:
Ο Ανώνυμος 25 Ιούνιος, 2011 15:58, είπε: Ως Έλλην Απόστρατος Αξιωματικός αισθάνομαι ντροπή για το εμμετικό  αυτό κείμενο που παραπέμπει σε άλλες εποχές. Καλά κάνατε και το βγάλατε στην επιφάνεια για να ξέρουν οι συνάδελφοι γιατί πρέπει να διαλυθούν αυτά τα κλινικώς νεκρά μορφώματα.
Ο Ανώνυμος 25 Ιούνιος, 2011 15:59, είπε: Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΑΥΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ "ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ" ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΑΣ. ΑΙΣΧΟΣ!
Ο Γεώργιος Π. Καρύγιαννης Υπτγος (ΠΒ) ε.α. 25 Ιούνιος, 2011 17:24, είπε: Με έκπληξη διάβασα τα παραπάνω σχόλια των "ανωνύμων". Τι ακριβώς τους έθιξε και γιατί; Ασφαλώς και έχουν δικαίωμα στην οποιαδήποτε άποψη, θα τους πρότεινα όμως επώνυμα να την εκθέτουν. Εγώ προσωπικά, αν και δεν συμφωνώ με πάρα πολλές ενέργειες που έχουν γίνει στο παρελθόν, συμφωνώ με το κείμενο και επιπλέον - ως μέλος της ΕΑΑΣ - με ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ το πρόσφατα εκλεγέν ΔΣ, ιδιαίτερα ο Πρόεδρός της. Όσοι νομίζουν ότι δεν τους εκπροσωπούν, να διαγραφούν. Εύχομαι και άλλες ενέργειες για την προστασία των δικαιωμάτων μας.
Ο Ανώνυμος 25 Ιούνιος, 2011 20:08, είπε: Σε ποιές ενέργειες αγαπητέ Στρατηγέ προέβη η ΕΑΑΣ, μέχρι σήμερα, για την προστασία των δικαιωμάτων των αποστράτων και δεν το ξέρουμε; Δεν είναι οξύμορο να εποπτεύεσαι από τον υπουργό και να διεκδικείς; Υπάρχει ισχυρότερος ομφάλιος λώρος από αυτόν; Οι άλλες ενώσεις αποστράτων που λειτουργούν επισήμως με βάσει νόμους της Πολιτείας, δεν είναι θεσμοθετημένες; Υπο ποία έννοια υπήρξε παρέμβαση στους ενεργούς συναδέλφους στην επίμαχη επιστολή επίσημης ένωσης αποστράτων; Σε ποιό/ποιά σημεία διαφωνείτε με την εν λόγω επιστολή; Αν τολμάει η ΕΑΑΣ ας κάνει προαιρετική τη συμμετοχή να δούμε πόσους θα εκπροσωπεί! Υπο ποία έννοια αντιπροσωπεύει η ΕΑΑΣ 60.000 απόστρατους, όταν στις πρόσφατες εκλογές που έγινε και μεγάλη κινητοποίηση, πήγαν να ψηφίσουν λιγότεροι από 6.000!
Ο Ανώνυμος 25 Ιούνιος, 2011 20:38, είπε: Το γλύψιμο προς τον Υπουργό έχει και όρια. Αλήθεια τί έγινε το θέμα με τα οικονομικά της ΕΑΑΣ οπου διεπιστώθησαν.... παρατυπίες;;;;; Στρατηγέ εδώ δεν είχε πρέφα η ΕΑΑΑΣ για την κατάσταση του ΜΤΣ και εσεις τί μας λέτε τώρα!!!!

Επειδή η αδιαπραγμάτευτη φιλοσοφία μου είναι ο αγώνας (με έργα) για τα δίκαια μας και όχι η ανέξοδη και ανώνυμη αντιπαράθεση, αποφάσισα στο παρόν blog για το οποίο είμαι υπεύθυνος να μην αναρτώνται πλέον ανώνυμα σχόλια. Ο Απόστολος Παπαπαρίσης 25 Ιούνιος, 2011 23:33, είπε: Επειδή το υπόψη blog έγινε για ενημέρωση των συναδέλφων και όχι για να βγάζει τα απωθημένα του κάθε ...ανώνυμος, θα τροποποιήσω τις επιλογές σχολίων ώστε να μη δημοσιεύεται κανένα ανώνυμο σχόλιο. Ο υπεύθυνος του blog.

Σήμερα 26 Ιουνίου 2011, έλαβα πάλι δύο ανώνυμα σχόλια που τα βάζουν πλέον με εμένα προσωπικά. 1ο σχόλιο: Επιτέλους επανήλθε η... δημοκρατία και στην ΕΑΑΣ Λάρισσας σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του κεντρικού. Γλύψε γλύψε θα πάρεις και συ καμμιά θέση. 2ο σχόλιο: Συγχαρητήρια για το σάλπισμα νομής κ. Παπαπαρίση!!!

Τα αναρτώ για τελευταία φορά και απαντώ: Αγαπητοί ανώνυμοι, ο καθένας μας γράφει την προσωπική του ιστορία. Η διαφορά έγκειται στο ότι κάποιοι έχουν b@lls και την γράφουν επώνυμα ενώ κάποιοι άλλοι απλώς …σχολιάζουν ανώνυμα. Επειδή δεν είμαι σίγουρος αν καταφέρεστε εναντίον μου από άγνοια ή απλώς είστε προβοκάτορες (δε θα σας απαντούσα), σας ενημερώνω ότι έχω αναλώσει ατελείωτες ώρες σε έρευνα γύρω από τα θέματα ΜΤΣ, ΕΑΑΣ, ΝΙΜΤΣ κι έγραψα ενυπόγραφα δεκάδες άρθρα σε εφημερίδες και blogs. Έστειλα και έλαβα αμέτρητα e-mails. Το ίδιο έκανα και στην τοπική τηλεόραση. Κι όλα αυτά επώνυμα και το κυριότερο δε φοβήθηκα να αναφέρω και ονοματεπώνυμα. Την 25η Φεβρουαρίου 2011 ήρθα μαζί με άλλους 4 συναδέλφους από τη Λάρισα προκειμένου να συμμετάσχουμε στη διαμαρτυρία των αποστράτων που έγινε στο ΓΕΣ και να είστε σίγουροι ότι στην επόμενη κινητοποίηση από τη Λάρισα θα έρθουν πολλοί περισσότεροι. Γράφτηκα στην ΑΝΕΑΕΔ (διαγράφηκα για δικούς μου λόγους), είμαι γραμμένος στην ΑΚΙΣ και υπέβαλα υποψηφιότητα για πρόεδρος της ΕΑΑΣ Λάρισας. Αγωνίστηκα για να αλλάξει η νοοτροπία στην ΕΑΑΣ, όπου βλέπω ότι γίνονται βήματα (όχι άλματα) προς τα εμπρός. Ήμουν, είμαι και θα είμαι υπέρ της ρήσης «Η Ισχύς εν τη Ενώσει» και εύχομαι όλα τα μυαλά και η ενέργεια που κατακερματίζονται στις διάφορες ενώσεις κάποια στιγμή να ενωθούν... Ένα είναι σίγουρο, η ανωνυμία δε θα μας σώσει... Όταν σχολιάζετε ανώνυμα αδικείτε και τον εαυτό σας... 

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Για πρώτη φορά (!) - Ενημέρωση από την Τακτική Γενική Συνέλευση Μετόχων Γενικής Τράπεζας


ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞ/ΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΧΑΡ. ΤΡΙΚΟΥΠΗ 18 Α  -  Τ.Κ. 10679 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ :  210 36 33 797  -  FAX : 210 36 21 410
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα,  24 Ιουν 2011
 ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
   
Ø      Την Τετάρτη 22 Ιουνίου-2011,  η Ε.Α.Α.Σ ως μικρομέτοχος και αντιπροσωπευόμενη από τον Πρόεδρο, Αντιπρόεδρο και Μέλος του ΔΣ (Οικονομικό Σύμβουλο), παρέστη στην  Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Γενικής Τράπεζας, με κύριο θέμα την έγκριση των ετησίων Οικονομικών Καταστάσεων σε εταιρική και ενοποιημένη βάση με καθαρά αποτελέσματα για την οικονομική χρήση από 01-01-2010 έως 31-12-2010, αφενός της Γενικής Τράπεζας με ζημία 403,5 εκατομμύρια Ευρώ και αφετέρου του Ομίλου με ζημία 411,00 εκατομμύρια Ευρώ.

Ø      Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, η Διοίκηση της Γενικής Τράπεζας (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος) απέδωσαν τις παραπάνω ζημίες της Τράπεζας και του Ομίλου στην οικονομική συγκυρία που διέρχεται η χώρα μας και τη σημαντική επιδείνωση του οικονομικού περιβάλλοντος το οποίο επηρέασε αρνητικά την ποιότητα του δανειακού της χαρτοφυλακίου, με αποτέλεσμα οι «προβλέψεις» να ανέλθουν στα 415,2 εκατομμύρια Ευρώ.

Ø      Σύμφωνα με το ενημερωτικό φυλλάδιο που διανεμήθηκε στους Μετόχους :

ü      Στο Διοικητικό Συμβούλιο της Τράπεζας μεταξύ των άλλων συμμετέχουν ως Αντιπρόεδρος  ο Πρόεδρος του Μ.Τ.Σ (μη εκτελεστικό μέλος) και ως μέλος ο πρώην πρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ (ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος και μέλος της Επιτροπής Ελέγχου της Τράπεζας). Οι παραπάνω μαζί με τον Γενικό διευθυντή του ΜΤΣ παρέστησαν στην εν λόγω Τακτική Γενική Συνέλευση.

ü      Οι βασικοί μέτοχοι της Γενικής Τράπεζας είναι η Γαλλική Τράπεζα SOCIETE GENERALE με ποσοστό 88,44 %, η MARFIN INVESTMENT GROUP HOLDING SA με ποσοστό 1,09 %. Το υπόλοιπο ποσοστό 10,47 % ανήκει σε μικρομετόχους μεταξύ των οποίων το Μ.Τ.Σ με ποσοστό 0,5% περίπου και η Ε.Α.Α.Σ με 32.934 μετοχές, ποσοστό αμελητέο 0,023%, .

Ø      Στο τέλος της Γενικής Συνέλευσης διεξήχθη ψηφοφορία μεταξύ των μετόχων για έγκριση των ετησίων Οικονομικών Καταστάσεων σε εταιρική και ενοποιημένη βάση, καθώς και άλλων θεμάτων (αμοιβών ΔΣ, κλπ). Στην διεξαχθείσα ψηφοφορία η Ε.Α.Α.Σ, δια μέσω των αντιπροσώπων της και σε αντίθεση με το Μ.Τ.Σ, καταψήφισε και δεν ενέκρινε την έγκριση των υπόψη ετησίων Οικονομικών Καταστάσεων με καθαρά αποτελέσματα για την οικονομική χρήση από 01 Ιαν 2010 έως 31 Δεκ 2010, αφενός της Γενικής Τράπεζας με ζημία 403,5 εκατομμύρια Ευρώ και αφετέρου του Ομίλου με ζημία 411,00 εκατομμύρια Ευρώ.

                                                                                                       Για το
                                                                                                  Δ.Σ / Ε.Α.Α.Σ
                                                                                                  Ο Πρόεδρος
                                                                Αντιστράτηγος ε.α. Παντελής Μαυροδόπουλος

       Για πρώτη φορά (!) και μάλιστα άμεσα ενημερωνόμαστε επί θεμάτων που έχουν να κάνουν με συμμετοχή εκπροσώπων της ΕΑΑΣ σε Τακτικές ή μη Γενικές Συνελεύσεις Μετόχων της Γενικής Τράπεζας. Για πρώτη φορά επίσης άκουσα ότι η ΕΑΑΣ έχει και μετοχές της Γενικής Τράπεζας. Ποιος και πότε αποφάσισε την αγορά τους;

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Αντίδραση των Ενώσεων Αποστράτων στις δηλώσεις του ΥΕΘΑ


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΝΩΣΕΩΝ (ΕΑΑΣ-ΕΑΑΝ-ΕAAA) (ΝΠΔΔ)

Γραφεία: Ι. Παπαρρηγοπούλου & Π.Π. Γερμανού Πλατεία Κλαυθμώνος105 61, Αθήνα,
Τηλ.: 21033104302103310431FAX:2103310429, Αρ. Πρωτ.: 432, Ημερ.: 2262011

ΠΡΟΣ: Υπουργό Εθνικής Αμύνης Κο Π. Μπεγλίτη
ΘΕΜΑ: Θέματα Ενώσεων Αποστράτων

  Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ
  1. Το Συντονιστικό Συμβούλιο των τριών Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας (ΕΑΑΣ‐ΕΑΑΝ‐ΕΑΑΑ) σας συγχαίρει για την ανάληψη των καθηκόντων του Υπουργού Εθνικής Άμυνας και σας εύχεται καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που έχετε αναλάβει.
  2. Το Συντονιστικό Συμβούλιο των τριών Ενώσεων, οι οποίες είναι οι μόνες θεσμοθετημένες από το Κράτος Ενώσεις Αποστράτων (ΝΠΔΔ) και εκπροσωπούν 100.000 αποστράτους, με αφορμή την αναφορά σας σε Ενώσεις Αποστράτων κατά την ομιλία σας στην Βουλή την 20‐6‐11 σας γνωρίζει τα ακόλουθα:
    α. Οι τρεις Ενώσεις ως ΝΠΔΔ ενεργούν θεσμικά και πάντα στα πλαίσια των νόμων, άλλωστε εποπτεύονται από τον ΥΕΘΑ, με μοναδικό σκοπό την προστασία των συμφερόντων των αποστράτων.
    β. Δεν αναμειγνύονται στα θέματα των «εν ενεργεία», παρά μόνο για θεσμικά, εθνικά, κοινωνικά και οικονομικά θέματα που έχουν προεκτάσεις και στους αποστράτους και αυτά πάντα με φειδώ.
    γ. Είναι υπερκομματικές Ενώσεις και δεν έχουν ομφάλιο λώρο ή άλλου είδους διασύνδεση με τα πολιτικά κόμματα.
    δ. Η κατά το τελευταίο διάστημα απαξίωση των Ενώσεων με αποκορύφωμα την πρόθεσή σας να τις μετατρέψετε από ΝΠΔΔ σε ΝΠΙΔ, επομένως να τις διαλύσετε και η οικονομική και όχι μόνο (Μετοχικά, Μερίσματα, Στρ. Νοσοκομεία κλπ.) υποβάθμιση των αποστράτων, μας δίνει το δικαίωμα να έχουμε επαφές με όλα τα πολιτικά κόμματα, για να τους εκθέσουμε τα προβλήματά μας.
  3. Κατόπιν των ανωτέρω θα θέλαμε να σας επισκεφθούμε ώστε αφ' ενός μεν να σας εκθέσουμε και προφορικά τις απόψεις μας, αφ' ετέρου δε να ακούσουμε τις σκέψεις/αποφάσεις σας στα θέματα που μας απασχολούν και σας είναι γνωστά, λόγω της προηγούμενης θητείας σας ως Αναπληρωτής ΥΕΘΑ.

Τα Μέλη του Συντονιστικού ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΕΑΑΣ-ΕΑΑΝ-ΕΑΑΑ
Αντιστράτηγος ε.α Παντελής Μαυροδόπουλος
Αντιναύαρχος ε.α Σπ. Περβαινάς ΠΝ
Αντιπτέραρχος (I) ε.α Βασ. Κατσιαντώνης Επίτιμος Αρχηγός ΑΤΑ
 
ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΑΑΣ-ΕΑΑΝ-ΕΑΑΑ
Αντ/γος ε.α Περικλής Κορμάς
Αντ/χος (Ε) ε.α Γ. Τζικάκης ΠΝ
Επ/γος (I) ε.α Γεώρ. Β. Κασσαβέτης

Το βρήκαμε εδώ και εδώ...

ΑΝΕΚΔΟΤΟ - Δύο Αφγανοί Μετανάστες


       Δύο Αφγανοί, που είχαν χαθεί για πολύ καιρό μετά από το "πέρασμά" τους από τον Έβρο, συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας. Ο πρώτος ντυμένος σαν πρίγκιπας, κατεβαίνει από μια μερσεντάρα τελευταίο μοντέλο. Ο δεύτερος, κακομοίρης, κρατώντας στα χέρια ένα πακέτο κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει, λέει στον φίλο του: Βλέπω καλοπερνάς! Τί δουλεία κάνεις και τα κονομάς; Ζητιανεύω στο μετρό. Μη μου λες. Και βγάζεις τόσα πολλά; Σίγουρα. Δοκίμασε το κι εσύ! Κάθισε κοντά στα εκδοτήρια εισιτηρίων  με μια πινακίδα, και θα δεις! 
       Μετά από κάνα δυο μέρες ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του. Έ,   Ahmed, με δούλεψες, του λέει. Σε δυο μέρες όλα κι όλα μάζεψα 1 ευρώ, αν και στην πινακίδα είχα γράψει: Είμαι χωρίς δουλεία, η γυναίκα μου είναι άρρωστη και τα τρία παιδιά μου πεινάνε! Δε μου αξίζει να ζητιανεύω στο μετρό. Μην λες βλακείες - του απαντά ο Ahmed - κοίταξε τι μάζεψα εγώ σε δύο ημέρες - και του ανοίγει μια μεγάλη τσάντα γεμάτη με δεκάευρα. Δεν είναι δυνατόν - λέει ο άλλος απορημένος. Τί έγγραφες στην πινακίδα? Έγραφα: Μου λείπουν μόνο 10 ευρώ για το εισιτήριο να γυρίσω στο Αφγανιστάν...

Συνδικαλισμός στις ΕΔ και όχι μόνο - Νο2


Συνδικαλισμός στις ΕΔ και όχι μόνο - Νο1


Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Ένοπλες Δυνάμεις - Απαλλαγή μετά από 24ωρη υπηρεσία [ΦΕΚ-Β-1139/ 3 Ιουν 2011 ]


       Ελπίζω το σχόλιο που έλαβα ότι το ανωτέρω ΦΕΚ δεν εφαρμόζεται στον νομό Έβρου να είναι απλώς μία αυθαιρεσία κάποιου Διοικητή που δεν είναι σε θέση να διαχειριστεί σωστά το προσωπικό του.
       Αν αυτό δεν είναι δυνατόν για Εθνικούς Λόγους να εφαρμοσθεί στο νομό Έβρου θα πρέπει άμεσα να αναθεωρηθεί το σχετικό ΦΕΚ.   
       Επιτέλους αντιμετωπείστε τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων με τη σοβαρότητα που απαιτείται.  

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Τουρκία: Ο οδικός χάρτης μετά τις εκλογές


Του Χρήστου Μηνάγια
       Στις 12-6-2001 οι Τούρκοι πολίτες με τη ψήφο τους κλήθηκαν να αποφασίσουν εάν επιθυμούν τη συνέχιση και επιτάχυνση των μεταρρυθμίσεων και κατ’ επέκταση την εγκαθίδρυση μιας πραγματικής δημοκρατίας στη χώρα τους, με την κατάρτιση ενός νέου Συντάγματος.
      Για την πληρέστερη ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος κρίνεται σκόπιμο να τονισθεί ότι ο βασικός παράγοντας που καθορίζει τον τελικό νικητή στις τουρκικές εκλογές δεν είναι μόνο τα ποσοστά των κομμάτων, αλλά και ο αριθμός των εδρών που θα καταλάβουν στην Εθνοσυνέλευση.


Αριθμός Εισακτέων σε Στρατιωτικές Σχολές

Ολόκληρη η αντιπαράθεση απόψεων για τους αποστράτους από ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ στην Ολομέλεια της Βουλής

 
       “Nα μου επιτρέψετε κατ’ αρχήν, γιατί αισθάνομαι ότι έχω το δημοκρατικό και κοινοβουλευτικό καθήκον, την πολιτική και προσωπική υποχρέωση, να ενώσω και εγώ τη φωνή μου με όλους τους συναδέλφους που εξέφρασαν, προηγουμένως, τα συλλυπητήρια για τον ξαφνικό θάνατο ενός καλού συναδέλφου, ενός δημοκράτη, του Άγγελου Τζέκη. Στην κοινοβουλευτική ομάδα του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και στους οικείους του Άγγελου Τζέκη εκφράζω τα πιο θερμά συλλυπητήριά μου. 
       Eίναι γεγονός ότι βρισκόμαστε σε μία βαθιά και πολύπλευρη κρίση. Οικονομική και δημοσιονομική κρίση που πέραν των άλλων, έχει δημιουργήσει μία παρατεταμένη οικονομική, κοινωνική και ψυχολογική, θα έλεγα, ανασφάλεια στον ελληνικό λαό. Το γνωρίζουμε και προσπαθούμε με κάθε τρόπο να συμβάλουμε στην υπέρβαση αυτής της κρίσης.
       Στο πλαίσιο αυτής της κυβερνητικής, αλλά και εθνικής προσπάθειας για την υπέρβαση της κρίσης, ένα σημαντικό κομμάτι ευθύνης ανήκει στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στο οποίο μαζί με το συνάδελφο Κώστα Σπηλιόπουλο, έχουμε την τιμή να είμαστε η προϊστάμενη πολιτική  ηγεσία σε αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία.
       Θέλω από το Βήμα αυτό να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό, αλλά και την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματός μας, για την εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει και πιστεύω ότι αυτή την εμπιστοσύνη θα μας δείξουν και την επόμενη περίοδο μέχρι το τέλος του εκλογικού κύκλου, μέχρι το τέλος της τετραετίας.  Θέλω, επίσης, από την αρχή να ευχαριστήσω τους συναδέλφους όλων των πολιτικών κομμάτων για την εξαιρετική μέχρι σήμερα συνεργασία που είχαμε στο πλαίσιο των κοινοβουλευτικών διαδικασιών και ιδιαίτερα στο πλαίσιο της Διαρκούς Επιτροπής Εξωτερικών και Άμυνας καθώς και στο πλαίσιο της Ειδικής Διαρκούς Επιτροπής Αμυντικών Εξοπλισμών και Συμβάσεων.  Και θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι αυτή η συνεργασία που διαμορφώθηκε σε στέρεη βάση τους τελευταίους είκοσι μήνες και με το συνάδελφο, Υπουργό Οικονομικών σήμερα, κ. Βενιζέλο, θα συνεχιστεί.
       Γιατί πιστεύουμε, ότι το χώρο της Εθνικής Άμυνας πρέπει και οφείλουμε όλοι να τον υπερασπιστούμε ως έναν κομματικά ουδέτερα χώρο, ως ένα χώρο όπου μπορούμε να εργαστούμε όλοι, για τη διαμόρφωση της πιο στερεής, της ευρύτερης δυνατής εθνικής συναίνεσης και συνεννόησης. Είναι ο χώρος που δεν χωρούν κομματικές αντιπαραθέσεις. Είναι ο χώρος, όπου όλα τα πολιτικά κόμματα, οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας, μπορούμε να διασφαλίσουμε ένα αρραγές εθνικό μέτωπο προς όφελος των εθνικών συμφερόντων, προς όφελος των ευρύτερων συμφερόντων του ελληνισμού.
       Το λέω αυτό, γιατί μέσα σε αυτή τη συνολική και συλλογική κρίση, είναι εξαιρετικής σημασίας το γεγονός της εμπέδωσης της εθνικής ασφάλειας, της εμπέδωσης με άλλα λόγια του αισθήματος ασφάλειας στον ελληνικό λαό, στους Έλληνες πολίτες. Και αυτή η εμπέδωση της εθνικής ασφάλειας παράγεται από τις Ένοπλες Δυνάμεις, από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
       Υπό αυτή την έννοια, πιστεύουμε ότι η συμβολή μας, των ενόπλων δυνάμεων και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας είναι καθοριστική για την οικονομική και την κοινωνική ανάπτυξη της χώρας. Είναι καθοριστική για την εμπέδωση της κοινωνικής συνοχής, γιατί το αίσθημα ασφάλειας είναι κι αυτό ένας παραγωγικός συντελεστής για την υπέρβαση της κρίσης. Κατ’ αυτή την έννοια, λοιπόν, και με όρους ευρύτερα οικονομικούς, οι ένοπλες δυνάμεις είναι μια παραγωγική δύναμη και ως τέτοια πρέπει να τη διασφαλίσουμε, να την αξιοποιήσουμε, να την ενισχύσουμε.
       Έκανα στην αρχή μια επισήμανση για την ανάγκη εθνικής συναίνεσης και συνεννόησης γιατί την τελευταία περίοδο παρατηρώ κάτι που θα σας το εκφράσω, μιας και βρίσκονται στην αίθουσα και αξιόλογοι συνάδελφοι της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Διαπιστώνω ότι υπάρχει, μέσα από ένα σύνολο διάσπαρτων δυνάμεων αποστράτων ή ενώσεων αποστράτων, μια κινητικότητα στο όνομα της έκφρασης και της υπεράσπισης κάποιων συντεχνιακών ή κορπορατιστικών συμφερόντων.
       Κάνω αναφορά και επισημαίνω μια τελευταία δήλωση-ανοιχτή επιστολή στον Πρωθυπουργό, στον Πρόεδρο της Βουλής, στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, μιας από αυτές τις ενώσεις αποστράτων, που φοβάμαι, ότι κατά ένα τρόπο έμμεσο αγκαλιάζεται από δυνάμεις της Αντιπολίτευσης, αν όχι από την Αξιωματική Αντιπολίτευση. Κάνω λοιπόν, έκκληση να κοπεί κάθετα ο ομφάλιος λώρος που συνδέει, ενδεχομένως, πολιτικές δυνάμεις της Αντιπολίτευσης με ενώσεις αποστράτων.  Η έκκληση στους εν ενεργεία αξιωματικούς από αυτές τις δυνάμεις, να βρίσκονται σε υπηρεσιακή εγρήγορση και ετοιμότητα για να αποκρούσουν την πολιτική της Κυβέρνησης, είναι κατά την άποψή μου μια επικίνδυνη, αν όχι αντιδημοκρατική έκκληση και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπιστεί από όλους μας.
       Επίσης, κάνω έκκληση στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να σταματήσει επιτέλους να βλέπει το χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων ως έναν ιστορικά προνομιακό χώρο. Δεν τον έχουν ανάγκη. Δεν έχουν ανάγκη πολιτικής ή κομματικής εκμετάλλευσης αυτού του χώρου. Άρα, πρέπει να αποστασιοποιηθούν από εκείνον τον παραδοσιακό, ιστορικό αταβισμό που διέκρινε τη συντηρητική παράταξη σε σχέση με τις Ένοπλες Δυνάμεις. Και το λέω με δημοκρατικό ενδιαφέρον. Το λέω, όχι με την αγωνία του πολιτικού προϊσταμένου των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά με την αγωνία του δημοκρατικού πολίτη. Γιατί στις Ένοπλες Δυνάμεις δεν χωρούν παιχνίδια. Στις Ένοπλες Δυνάμεις δεν χωρεί υπεράσπιση συντεχνιακών ή κορπορατιστικών συμφερόντων.
       Άρα, λοιπόν, σ' αυτό που μόνο θα πρέπει όλοι μας, όλες οι πολιτικές δυνάμεις να συμβάλουμε είναι η αρραγής ενότητα των Ενόπλων Δυνάμεων με τον ελληνικό λαό, με την ελληνική κοινωνία.  Γιατί τμήμα ενεργό και ελπιδοφόρο αυτής της ελληνικής κοινωνίας είναι τα ένστολα παιδιά μας, οι ένστολοι πολίτες, τα στελέχη, υπαξιωματικοί και αξιωματικοί, των Ενόπλων Δυνάμεων.
       Μέσα στη συλλογική εθνική προσπάθεια δημοσιονομικής εξυγίανσης ένα μεγάλο βάρος κουβαλά στις πλάτες του το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Ήταν ένα βάρος, το οποίο αναλάβαμε ευθύς εξαρχής από τον Οκτώβριο του 2009 και είναι ένα βάρος το οποίο κουβαλάμε, συμβάλλοντας και εμείς από την πλευρά μας στη συνολική προσπάθεια, στη δημοσιονομική εξυγίανση και στο δημοσιονομικό νοικοκύρεμα.  Όχι με λόγια και ρητορικές επικλήσεις των προβλημάτων, αλλά με συγκεκριμένα έργα και αποτελέσματα τους τελευταίους αυτούς είκοσι μήνες, αλλά και με συγκεκριμένους υλοποιήσιμους και μετρήσιμους στόχους για το επόμενο χρονικό διάστημα της κυβερνητικής μας θητείας.
       Δεν είναι εξάλλου καθόλου τυχαίο ότι μέχρι σήμερα έχουμε συμβάλει με πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ στη δημοσιονομική εξυγίανση. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στον Προϋπολογισμό του 2011 έχουμε καταφέρει και όχι απλώς επιφέρει μειώσεις της τάξεως του 20% σε σύγκριση με τον Προϋπολογισμό του 2010 και κατά 26% σε σύγκριση με τον Προϋπολογισμό του 2009.
       Και ασφαλώς δεν είναι καθόλου τυχαίος ο στόχος – αντίθετα πιστεύω απόλυτα υλοποιήσιμος - να προχωρήσουμε στην υλοποίηση για την επόμενη τριετία, δηλαδή στο πλαίσιο του Μεσοπρόθεσμου Δημοσιονομικού Προγράμματος, σε περαιτέρω εξορθολογισμό και μειώσεις των αμυντικών δαπανών στα δύο σημαντικά σκέλη του Προϋπολογισμού.  Το σκέλος των λειτουργικών δαπανών και το σκέλος των αμυντικών εξοπλισμών. Πάνω από 600.000.000 ευρώ θα συμβάλουμε στο Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πρόγραμμα με τη μορφή συντεταγμένων μειώσεων.
       Εάν μας άκουγε κανείς και με βάση τις αντιλήψεις που έχουν εμπεδωθεί τα τελευταία τριανταπέντε χρόνια μετά τη Μεταπολίτευση, θα πίστευε πραγματικά ότι όλες αυτές οι μειώσεις, ουσιαστικά θα επενεργήσουν αρνητικά στο αξιόμαχο και στην επιχειρησιακή ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων.
       Το αντίθετο.  Θέλω να σας διαβεβαιώσω και μέσα από την εθνική αντιπροσωπεία, να διαβεβαιώσω τον ελληνικό λαό, ότι οι συντεταγμένες αυτές μειώσεις, κατά τρόπο απόλυτα ορθολογικό, δεν θα επηρεάσουν στο παραμικρό τις επιχειρησιακές δυνατότητες και ανάγκες για την εθνική άμυνα και την εθνική ασφάλεια της χώρας. Και τούτο, γιατί υπήρχε ένα ευρύτατο περιθώριο ορθολογικών παρεμβάσεων σε ένα χώρο που διακρίθηκε για την κακοδιαχείριση, για τη σπατάλη, για μία ποσοτική αντίληψη στο θέμα των αμυντικών εξοπλισμών σε ένα χώρο που υπάρχουν πολύ σημαντικά περιθώρια για να επανέλθει μία δυναμική ορθολογική ισορροπία ανάμεσα στο κόστος και το όφελος. Είναι μία σχέση που είχε ανατραπεί για πολλά χρόνια στο όνομα της αντιμετώπισης των εθνικών απειλών, μία σχέση στην οποία αποκαθιστούμε την ισορροπία με γενναίες παρεμβάσεις, στις οποίες θα αναφερθώ στη συνέχεια, χωρίς να υπολογίζουμε το πολιτικό κόστος, υπολογίζοντας μόνο τη συμβολή μας στην υπεράσπιση των συμφερόντων της χώρας.
       Είναι γεγονός επίσης ότι βρισκόμαστε σε ένα χώρο εξαιρετικά ευαίσθητο, αλλά και σε ένα χώρο με υψηλά ποσοστά δυσπιστίας, αν όχι καχυποψίας, σε σχέση με τη διαχείριση του δημοσίου χρήματος και των πόρων του ελληνικού λαού, ένα κλίμα που δηλητηρίαζε κάθε ενέργεια, κάθε πρωτοβουλία, κάθε δράση της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
       Μπορούσαμε να λειτουργήσουμε πολιτικά μέσα σ’ αυτήν την ατμόσφαιρα; Σας λέω καθαρά, όχι. Άρα, ήταν αναγκαίες οι θεσμικές και πολιτικές παρεμβάσεις για να υπερασπιστούμε μία νέα αντίληψη διαφάνειας και αποτελεσματικότητας στο χώρο των αμυντικών εξοπλισμών και όχι μόνο.   Αλλά και στο χώρο επίσης που πολλά χρήματα μέχρι σήμερα σπαταλήθηκαν, δηλαδή στο χώρο των λειτουργικών δαπανών.
       Από τον Οκτώβριο του 2009 προχωρήσαμε δυναμικά σε δύο μείζονες θεσμικές μεταρρυθμίσεις και παρεμβάσεις. Η πρώτη μεγάλη θεσμική μεταρρύθμιση ήταν η εμπέδωση των αρχών της αξιοκρατίας, της αξιοσύνης, του υψηλού βαθμού επαγγελματισμού, η μεταρρύθμιση περί ιεραρχίας και προαγωγών που διαμόρφωσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ένα σύστημα διοικητικών και δικαστικών εγγυήσεων, για κάθε στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων. Σε αυτό το πλαίσιο η πρώτη μας προσπάθεια επίσης, η οποία ενσωματώθηκε στο ν.3883 συνδεόταν με τον εξορθολογισμό της διαδικασίας των αμυντικών εξοπλισμών και συγκεκριμένα με τα άρθρα 72 έως 76. Παρεμβήκαμε δυναμικά για να καταργήσουμε τα αντισταθμιστικά ωφελήματα, ένα χώρο παραγωγής “γκρίζων ζωνών”, όπου ποτέ αυτά τα αντισταθμιστικά ωφελήματα δεν λειτούργησαν προς όφελος της εθνικής αμυντικής βιομηχανίας.
       Η δεύτερη μεγάλη μεταρρύθμιση είναι αυτή που πέρασε πρόσφατα από την Ολομέλεια και αφορά στην ενσωμάτωση της Κοινοτικής Οδηγίας 81/2009 και μέσα από αυτήν την ενσωμάτωση, η διαμόρφωση ενός στέρεου θεσμικού πλαισίου για τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα στον τομέα των αμυντικών εξοπλισμών και των αμυντικών προμηθειών και ειδικότερα μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ένα πλέγμα εγγυήσεων για τη βιωσιμότητα της εθνικής αμυντικής βιομηχανίας του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.  Ένας χώρος με πολλές επιβαρύνσεις στο παρελθόν, ένας χώρος με πολλαπλά δομικά, λειτουργικά και διαρθρωτικά προβλήματα, που προσπαθούμε σήμερα να τον στηρίξουμε, είτε το δημόσιο τομέα των αμυντικών βιομηχανιών, είτε τον ιδιωτικό  γιατί και οι δύο τομείς για εμάς έχουν εξίσου σημασία, είναι εξίσου σημαντικοί, γιατί παράγουν εθνικό πλούτο δημιουργούν ή μπορούν να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας.
       Η παρέμβασή μας στοχεύει στην ανασυγκρότηση του αμυντικού τομέα, του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Έχουμε ήδη, όπως γνωρίζετε, ορίσει μέσω του Υπουργείου Οικονομικών συμβούλους, για να μπορέσουμε να δούμε ποιες είναι οι αναπτυξιακές προοπτικές, για να μπορέσουμε να δούμε πώς μπορούν να διαμορφωθούν μέσα από την ιδιωτικοποίηση, ευρύτερες στρατηγικές εταιρικές σχέσεις, κρατώντας στο δημόσιο ένα σημαντικό μειοψηφικό κομμάτι μετοχών.
Άρα, λοιπόν, για τα ελληνικά αμυντικά συστήματα και για την ΕΛΒΟ, για τα οποία έχουν οριστεί μελετητές σύμβουλοι - και αυτό θα το συζητήσουμε στο πλαίσιο του μεσοπρόθεσμου δημοσιονομικού προγράμματος - είναι φανερό πλέον ότι προχωράμε σε μεγάλες τομές.
       Δεν μπορούν να επιβιώσουν οι αμυντικές βιομηχανίες με τον τρόπο που επιβίωσαν τα τελευταία τριάντα πέντε χρόνια, με αποκλειστικούς προμηθευτές τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας. Πρέπει να αποκτήσουν δυναμική εξωστρέφεια, πρέπει να αποκτήσουν μία ισχυρή εθνική παραγωγική βάση, πρέπει να ανοιχτούν στους μεγάλους ανταγωνιστικούς ορίζοντες σε συνεργασία με ευρωπαϊκές αμυντικές βιομηχανίες ή και πέραν της Ευρώπης, σε συνεργασία με βιομηχανίες άλλων χωρών, του Ισραήλ, των Ηνωμένων Πολιτειών, της Ρωσίας, της Κίνας.
       Στο χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας υπερασπιστήκαμε ένα συνταξιοδοτικό καθεστώς που επαναφέρει τον ορθολογισμό σε ένα χώρο, που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε, ότι μπορεί τα στελέχη να παίρνουν σύνταξη στα 42, στα 43 ή στα 45 χρόνια. Με μία μικρή μεταβατική περίοδο διασφαλίζουμε την τριακονταπενταετία. Κανένα στέλεχος δεν παίρνει πλέον σύνταξη πριν συμπληρώσει τα 53 χρόνια.
      Βεβαίως διασφαλίζουμε τα ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα. Βεβαίως διασφαλίζουμε επίσης εκείνα τα στελέχη που εργάζονται στις ειδικές δυνάμεις ή είναι ιπτάμενοι της Πολεμικής Αεροπορίας και αναγνωρίζουμε γι΄ αυτούς την εικοσιπενταετία.
       Κανείς, όμως, δεν μπορεί να πει ότι το συνταξιοδοτικό για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων δεν έχει στοιχεία δικαιοσύνης και ορθολογισμού. Όπως στοιχεία δικαιοσύνης και ορθολογισμού έχουν και οι παρεμβάσεις μας για την επιβίωση των Μετοχικών Ταμείων, για τα οποία είδαμε πολλές φορές την κριτική από την πλευρά των κομμάτων της αντιπολίτευσης.
       Θέλω να γνωρίζετε, ότι δεν θα αφήσουμε να καταρρεύσουν τα μετοχικά ταμεία. Προτιμούμε να είμαστε χρήσιμοι και δυσάρεστοι, παρά να συμβάλουμε στην καταστροφική πορεία την οποία είχαν πάρει τα μετοχικά ταμεία μέχρι τον Οκτώβριο του 2009. Προτιμούμε μία λελογισμένη περικοπή των μερισμάτων παρά να κοπούν τελείως τα μερίσματα από τα στελέχη, τους αποστράτους των Ενόπλων Δυνάμεων. Κι αυτό είναι μία μεταρρυθμιστική τομή. Αυτό χρειάζεται γενναιότητα απέναντι στις όποιες αμφισβητήσεις και κριτικές, ώστε να μπορεί κανείς να φέρει σε πέρας μία τέτοια μεταρρύθμιση.
       Θα προχωρήσουμε χωρίς να υπολογίσουμε πολιτικό κόστος. Μέχρι το τέλος του χρόνου πάμε σε εξυγίανση και νοικοκύρεμα των μετοχικών ταμείων στην κατεύθυνση της ενοποίησής τους, ώστε να γίνουν ένα πραγματικό και όχι ένα εικονικό επικουρικό ταμείο, όπως ήταν για χρόνια, εις τρόπον ώστε να εξασφαλίσουμε πλήρως μια εργοδοτική εισφορά και όχι όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα να χρηματοδοτούνται από συγκυριακούς κοινωνικούς πόρους. Και γι’ αυτό φθάσαμε εδώ σήμερα. Θα σας πω, γιατί πρέπει να γνωρίζει και ο ελληνικός λαός κάτι.  Θα σας πω τι βρήκαμε μπροστά μας ως στοιχεία στις 31/12/2009. Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού πλήρωνε μερίσματα σε δεκαοκτώ χιλιάδες διακόσιους στρατηγούς του Γενικού Επιτελείου Στρατού και της Ελληνικής Αστυνομίας. Είναι δυνατόν να επιβιώσει Μετοχικό Ταμείο με μια τέτοια ανατρεπτική σχέση μεταξύ εισφορών και μερισμάτων;
       Θα συνεχίσουμε σε αυτήν τη μεταρρυθμιστική μας προσπάθεια, όπως επίσης θα συνεχίσουμε να εμπεδώσουμε ένα κλίμα ισοτιμίας στο πολιτικό προσωπικό, σχέσεις ισοτιμίας πολιτικού και στρατιωτικού προσωπικού. Κάναμε σημαντικό έργο μέχρι σήμερα στο θέμα της νοσοκομειακής και  υγειονομικής περίθαλψης του πολιτικού προσωπικού, στο θέμα κινήτρων για τις μονογονεϊκές οικογένειες των στρατιωτικών. Είναι ζητήματα που μέχρι σήμερα δεν είχαν ακουμπήσει ή θίξει οι εκάστοτε κυβερνήσεις.
       Θέλω να τελειώσω επισημαίνοντας ορισμένα ζητήματα σε σχέση με την αποστολή μας ως Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ως Ένοπλες Δυνάμεις. Η χώρα περιβάλλεται από μεγάλες προκλήσεις. Η χώρα θα  υπερασπιστεί τα εθνικά της συμφέροντα μέσα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσα από την Ατλαντική Συμμαχία, μέσα από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών. Θα τιμήσουμε τις ευρωπαϊκές, συμμαχικές και εταιρικές μας υποχρεώσεις, όπως τιμούμε και σήμερα με τη συμμετοχή μας στις διεθνείς αποστολές αυτές τις υποχρεώσεις, γιατί αυτό επιβάλλει το εθνικό συμφέρον.
       Πιστεύουμε ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα φέρουμε σε πέρας το σύνολο των μεταρρυθμίσεων που έχουμε ήδη αναγγείλει και με τις κυβερνητικές μας προτεραιότητες. Όπως επίσης μέσα από την καθημερινή δουλειά που κάνουμε στην Ειδική Διαρκή Επιτροπή Αμυντικών Συμβάσεων και Εξοπλισμών. Αυτός είναι ο χώρος του κοινοβουλευτικού ελέγχου για εμάς. Αυτός είναι ο χώρος της διαφάνειας και των ευρύτερων εθνικών συναινέσεων. Αυτός είναι ο χώρος  - Κοινοβουλευτική, δημοκρατική και θεσμική τομή - την οποία φέραμε μετά τον Οκτώβριο του 2009.
       Ο ελληνικός λαός, πρέπει να γνωρίζει ότι τα χρήματά του πιάνουν τόπο, ότι οι θυσίες του πιάνουν τόπο, ότι πάνω απ’ όλα είμαστε εδώ ως Κυβέρνηση, ως Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και - θέλω να πιστεύω - ως πολιτικές δυνάμεις της χώρας για να υπερασπιστούμε τις Ένοπλες Δυνάμεις, τα συμφέροντα της χώρας.  Αποτίουμε φόρο τιμής σ’ εκείνους που χάθηκαν εν ώρα καθήκοντος, όπως επίσης υπερασπιζόμαστε όλα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων. Είμαστε εδώ που ταχθήκαμε ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι όλοι μαζί, η πολιτική και η στρατιωτική ηγεσία, είμαστε και θα παραμείνουμε στο ύψος των αναγκών, των εθνικών ευθυνών και των περιστάσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η πατρίδα μας.
Ευχαριστώ πολύ.”
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Ένα λεπτό, δεν θα χρειαστώ παραπάνω. Νομίζω ότι ο κ. Μπεγλίτης έκανε μία σημαντικότατη καταγγελία στην Αίθουσα σήμερα. Είπε ότι η Νέα Δημοκρατία δια των ενώσεων των αποστράτων υποσκάπτει το κλίμα ομαλότητας στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας, προτρέποντας τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων να αντιταχθούν στην κυβερνητική πολιτική στο χώρο αυτό. Αυτή η δήλωση αποκτά μεγάλη σοβαρότητα, γιατί γίνεται σε μια στιγμή που Έλληνες επιτελείς εκτιμούν ότι  είναι δυνατόν τους προσεχείς μήνες να προκύψει επεισόδιο με την Τουρκία διαστάσεων μεγαλύτερων από εκείνο των Ιμίων το 1996. Αλγεινή εντύπωση, λοιπόν, αγαπητέ κύριε Πρόεδρε, μου προξενεί το γεγονός ότι ο παριστάμενος Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Υφυπουργός Αμύνης δεν αντέδρασε καθόλου και τώρα μόνο, μετά την παρέμβαση του Λαϊκού Ορθοδόξου Συναγερμού, σηκώνει το χέρι του για να λάβει το λόγο. Θα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις και από τον αξιότιμο Υπουργό Αμύνης και από τον αξιότιμο Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας. Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Κύριε Πρόεδρε…
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ορίστε, κύριε Υπουργέ, έχετε το λόγο.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Κύριε Πρόεδρε, σας ζητώ συγγνώμη που παρεμβαίνω πάλι, θα ήθελα όμως να παρακαλέσω το συνάδελφο κ. Ροντούλη να είναι πολύ πιο προσεκτικός σε τόσο εξαιρετικά ευαίσθητα θέματα, όπως είναι αυτά των Ενόπλων Δυνάμεων.Σας παρακαλώ πολύ να διαβάσετε τα Πρακτικά, επειδή ήμουν πάρα πολύ προσεκτικός.
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Θα τα διαβάσουμε τα Πρακτικά.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Κύριε Ροντούλη, σας παρακαλώ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Έκανα έκκληση να είμαστε όλοι προσεκτικοί στις σχέσεις μας με τους αποστράτους και τις ενώσεις αποστράτων.
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Σας παρακολούθησα με μεγίστη προσοχή.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Ακριβώς. Προσέξτε, λοιπόν, και διαβάστε πάλι τα Πρακτικά. Δεν είπα καθόλου αυτό που εσείς είτε υπονοήσατε, είτε ανοιχτά αναφερθήκατε.
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Το είπατε ξεκάθαρα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Αν θέλετε να λειτουργήσετε τώρα έτσι με τρόπο - να μου επιτρέψετε να πω - εντυπωσιασμού...
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Κύριε Υπουργέ, εμείς διευκρινίσεις ζητήσαμε.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Κύριε Ροντούλη, σας παρακαλώ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Αγαπητέ συνάδελφε, να είστε πιο προσεκτικός και πιο ευαίσθητος σε αυτά τα θέματα.
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Ανακαλείτε αυτά που είπατε;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Όχι, σας παραπέμπω στα Πρακτικά για να δείτε τι ακριβώς είπα. Άρα, λοιπόν, χρειάζεται μεγάλη προσοχή.
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Θα πάρουμε τα Πρακτικά. Καλώς.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ: Κύριε Πρόεδρε!
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Κύριε Τασούλα, όσο γίνεται  πιο σύντομα, σας παρακαλώ, για να προχωρήσουμε στον κατάλογο των ομιλητών, γιατί όπως καταλαβαίνετε…
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ: Ασφαλώς και καταλαβαίνω, γι’ αυτό και δεν ζήτησα πρωτογενώς το λόγο. Ο κ. Ροντούλης είναι της απόψεως ότι αυτό το ρηθέν, κύριε Πάγκαλε, από τον Τσαρούχη ότι «στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις» πρέπει σήμερα να το συμπληρώσουμε -με βάση τη θεωρία Ροντούλη- ότι «στην Ελλάδα είσαι και ό,τι σε δηλώσουν».
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Κύριε Τασούλα...
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ: Ε, λοιπόν, κύριε Ροντούλη, δεν είμαστε ό,τι μας δηλώνετε. Τελεία.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ (Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης): Εγώ πάντως δεν είμαι ζωγράφος!
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ: Δεν τα είπαμε μαζί με τον κ. Πάγκαλο!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ: Επιπλέον, θέλω να πω, ότι ο κ. Μπεγλίτης επεσήμανε κάποια ανησυχία για τυχόν επιρροή της Αντιπολιτεύσεως και μάλιστα της Αξιωματικής επί των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου που είναι οι ενώσεις αποστράτων. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Δεν υπάρχει τέτοια επιρροή όχι μόνο υπό την έννοια ότι η Νέα Δημοκρατία δεν καθοδηγεί αυτούς, αλλά και ότι το κύρος, η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα αυτών των ανθρώπων δεν θα δεχόταν τέτοιου είδους καθοδήγηση. Διπλής, λοιπόν, αδυναμίας είναι αυτή η περίπτωση την οποία υπενόησε ο κ. Μπεγλίτης και πάντως όχι στην έκταση που θέλησε να προσδώσει ο κ. Ροντούλης. Αυτό που αξίζει τον κόπο να δούμε, για να μιμηθώ τώρα τον κ. Ροντούλη και να κατηγορήσω τον κ. Ροντούλη που δεν το έχει θέσει και δεν έχει ανησυχήσει, είναι ότι θα πρέπει όλοι να εκφράσουμε τη συναίνεσή μας και την ανησυχία μας και τη στήριξή μας στο γεγονός ότι επίκειται δικαστικά -απ’ ό,τι πληροφορούμεθα και ευχόμαστε να μην είναι αλήθεια- να επιτραπεί ο συνδικαλισμός στις Ένοπλες Δυνάμεις. Είναι κάτι το οποίο δεν επιτρέπεται να συμβεί. Είναι κάτι το οποίο δημιουργεί στις Ένοπλες Δυνάμεις τεράστια προβλήματα και είναι κάτι για το οποίο η Νέα Δημοκρατία οφείλει -και το δηλώνει κατηγορηματικά- να συμπαρασταθεί και να παροτρύνει την Κυβέρνηση να καταφύγει σε κάθε νομική προσπάθεια, ώστε ο χώρος των Ενόπλων Δυνάμεων που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος να μείνει μακριά από συνδικαλισμό και ό,τι συνεπάγεται -που το καταλαβαίνει ο καθένας αυτό- για το αξιόμαχο, για την πειθαρχία, την ιεραρχία και την οργάνωση των Ενόπλων Δυνάμεων.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε, κύριε Τασούλα.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ (Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης): Αυτό είναι άλλο θέμα.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Πραγματικά, αυτό είναι άλλο θέμα. Είναι πελώριο.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Μου  επιτρέπετε, κύριε Πρόεδρε;
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Κύριε Υπουργέ, πολύ σύντομα, αν έχετε την καλοσύνη.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας έθιξε ένα εξαιρετικά σημαντικό και ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα στη συνέχεια της απόφασης της ολομέλειας του Αρείου Πάγου για το συνδικαλισμό στις Ένοπλες Δυνάμεις. Θα παρακαλούσα τον αγαπητό συνάδελφο κύριο Τασούλα και όλους τους συναδέλφους να περιμένουμε τη δημοσίευση αυτής της απόφασης.Όμως, επειδή έθιξε αυτό το θέμα, το οποίο είναι εξαιρετικά νευραλγικό και ευαίσθητο, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η Κυβέρνησή μας, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας προετοιμάζεται ήδη, για να αντιμετωπίσει ή –αν θέλετε- να αμβλύνει την όποια αρνητική πλευρά αυτής της  απόφασης. Από την άλλη πλευρά, όμως, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, πρέπει να επισημάνουμε το εξής: Είμαστε ένα δημοκρατικό κράτους δικαίου. Έχουμε ένα συνταγματικό πλαίσιο θεμελιωδών αρχών και δικαιωμάτων. Με βάση, λοιπόν, αυτό το συνταγματικό πλαίσιο, με βάση το άρθρο 25 παράγραφος 1 του Συντάγματος, με βάση τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, με βάση το πλαίσιο που διαμορφώνει η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και η νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρώπινων Δικαιωμάτων, θα κινηθούμε με ευαισθησία, γνωρίζοντας ότι ο χώρος των Ενόπλων Δυνάμεων είναι ένας χώρος με ιδιαίτερη εθνική αποστολή, όπου πρέπει να υπάρχει πειθαρχία και να γίνεται σεβαστή η ιεραρχία, αλλά παράλληλα πρέπει να γίνονται σεβαστά και τα ανθρώπινα και δημοκρατικά δικαιώματα. Ασφαλώς, σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται στο χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων να εφαρμοστεί ο ν. 1264/1982, δηλαδή ο νόμος περί συνδικαλισμού. Δεν επιτρέπεται συνταγματικά. Δεν θα το επιτρέψει αυτό η Κυβέρνησή μας.Από εκεί και πέρα, όμως, πρέπει να δούμε όλοι με αίσθημα εθνικής ευθύνης και στο πλαίσιο του δημοκρατικού κράτους δικαίου πώς θα ρυθμίσουμε την απόφαση της ολομέλειας του Αρείου Πάγου.Ευχαριστώ πολύ.

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Κίνημα αποστράτων και ... Ν.Δ. "ανακάλυψε" ο ΥΕΘΑ Π. Μπεγλίτης!

       
       Έμπλεξε - μάλλον ηθελημένα - τα πράγματα πριν λίγο στη Βουλή ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης, αναφορικά με μια ανακοίνωση απόστρατων αξιιωματικών, μάλλον όχι ιδιαίτερης πολιτικής αξίας, γραμμένο ερασιτεχνικά, αλλά και αυθόρμητα και για τον λόγο αυτό ίσως ανησύχησε ... και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου και έσπευσε να μιλήσει για δήθεν σύμπλευσή τους με τη Ν.Δ. για να κάνουν, τι; Κατά τον υπουργό, κίνημα! Ας δούμε κατάρχλην τι είπε ο υπουργός: «Υπάρχει ανάγκη εθνικής συναίνεσης και συνεννόησης γιατί παρατηρώ το τελευταίο διάστημα να υπάρχει μια κινητικότητα από ενώσεις αποστράτων στο όνομα έκφρασης ή υπεράσπισης κάποιων συμφερόντων. Κάνω ανοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό και λέω πως μια από αυτές ενώσεις αποστράτων που αγκαλιάζεται από μια μερίδα κόμματων να κοπεί κάθετα ομφάλιος λώρος που συνδέει κόμματα αντιπολίτευσης και ιδιαίτερα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με απόστρατους. Η έκκληση των αποστράτων προς τα εν ενεργεία στελέχη των ενόπλων δυνάμεων να βρίσκονται σε εγρήγορση ώστε να αποκρούσουν την κυβέρνηση είναι επικίνδυνη και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπιστεί».
        Επιπροσθέτως, ο υπουργός ανέφερε: «Κάνω έκκληση προς το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να σταματήσει να βλέπει τον χώρο των ενόπλων δυνάμεων ως ιστορικά προνομιακό χώρο… Το λέω με δημοκρατικό ενδιαφέρον…».
        H εκτίμηση του κ. Αστέριου Ροντούλη. Το ΛΑΟΣ φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία: Πήρε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ Αστέριος Ροντούλης ο οποίος υποστήριξε ότι «Έκανε μια σημαντική καταγγελία ο υπουργός. Είπε ότι η ΝΔ δια των ενώσεων των αποστράτων υποσκάπτει το κλίμα ομαλότητας στις ένοπλες δυνάμεις προτρέποντας τα στελέχη να αντισταθούν στην πολιτική της κυβέρνησης. Γίνεται σε μια στιγμή που Ελληνες επιτελείς εκτιμούν ότι υπάρχει ενδεχόμενο να προκύψει επεισόδιο με την Τουρκία μεγαλύτερων διαστάσεων από αυτό με τα Ιμια».
       Η εκτίμηση του κ. Ροντούλη ανάγκασε τον κ. Μπεγλίτη να επανέλθει και να πει: «Να είναι πιο προσεκτικός σε τόσο εξαιρετικά ευαίσθητα θέματα, να διαβάσετε τα πρακτικά, έκανα έκκληση να είμαστε όλοι προσεκτικοί με τους αποστράτους και τις ενώσεις τους. Δεν είπα αυτό που υπονοήσατε. Αν θέλετε να λειτουργήσετε με τρόπο προβοκατόρικο. Μεγάλη προσοχή. Να διαβάσετε τα πρακτικά».
        Η απάντηση του κ. Τασούλα. Εκ μέρους της ΝΔ απάντησε ο κ. Κώστας Τασούλας λέγοντας: «Ο κ. Μπεγλίτης επεσήμανε κάποια ανησυχία για τυχόν επιρροή της αξιωματικής αντιπολίτευσης επί των ΝΠΔΔ που είναι οι ενώσεις αποστράτων, δεν υπάρχει τέτοια επιρροή. Όχι μόνο δεν τους καθοδηγεί η ΝΔ αλλά το κύρος και η υπευθυνότητα αυτών των ανθρώπων δεν θα δεχόντουσαν τέτοια καθοδήγηση. Θα πρέπει όλοι να εκφράσουμε την στήριξη και την ανησυχία μας στο γεγονός ότι επίκειται δικαστικά να επιτραπεί ο συνδικαλισμός στις ένοπλες δυνάμεις, δεν επιτρέπεται να συμβεί αυτό γιατί δημιουργεί τεράστια προβλήματα και η ΝΔ οφείλει να δηλώσει ότι παροτρύνει την κυβέρνηση να καταφύγει σε κάθε νομική προσπάθεια ώστε να μείνει μακριά από τον συνδικαλισμό οι ένοπλες δυνάμεις».
        Για το θέμα της επικείμενης δικαστικής απόφασης που ενδεχομένως να επιτρέψει τον συνδικαλισμό στις Ε.Δ. ο κ. Μπεγλίτης τοποθετήθηκε και είπε ότι το θέμα είναι «Εξαιρετικά σημαντικό και ευαίσθητο… Θα παρακαλούσα να περιμένουμε την δημοσίευση αυτής της απόφασης αλλά θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο προετοιμάζεται ήδη για να αντιμετωπίσει και να αμβλύνει την όποια αρνητική πλευρά αυτή της απόφασης. Αλλά πρέπει και να επισημάνουμε ότι είμαστε δημοκρατικό κράτος δικαίου…».

        Τι έχει συμβεί: Μια καινούρια Ένωση Αποστράτων, αλλά πολύ δραστήρια, η ΑΝΑΕΔ, ανάμεσα στις καθημερινές ανακοινώσεις της εξέδωσε και μία στην οποία καλούσε τους αξιωματικούς να είναι έτοιμοι να αποκρούσουν κινήσεις και ενέργειες σε βάρος τους. Περισσότερο συνδικαλιστική σημασία είχε (έτσι ή αλλιώς η ΑΝΑΕΔ δεν είναι προσκείμενη στη Ν.Δ.), αλλά βρήκε την ευκαιρία ο Π. Μπεγλίτης να κάνει λίγο ντόρο απόψε στη Βουλή. Ας δούμε και ολόκληρη την επιστολή:
       
"Πειραιάς 17 Ιουνίου 2011. - Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Γ. Α. Παπανδρέου ως εκπρόσωπο της Εκτελεστικής Εξουσίας. - Τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικο ως εκπρόσωπο της Νομοθετικής Εξουσίας. - Τον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου κ. Γ. Καλαμίδα ως εκπρόσωπο της Δικαστικής Εξουσίας. - Τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Π. Μπεγλίτη ως αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων. ΕΝΩΠΙΟΝ TOY ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ (Μόνου κατά το Σύνταγμα δικαιουμένου και υποχρεωμένου να αντιστέκεται με κάθε μέσον εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία. Άρθρο 120 παρ. 4Σ).
        Κατά γενική ομολογία, η πολιτική ηγεσία του τόπου μας, τα τελευταία τριάντα πέντε περίπου χρόνια, ασκώντας άφρονα πολιτική, οδήγησε τη χώρα σε μία πλασματική ανάπτυξη, από την οποία επωφελήθηκαν οι συγγενείς και οι φίλοι των πολιτικών προσώπων που άσκησαν εξουσία. Μάλιστα, αυτή η πολιτική ηγεσία δεν δίσταζε να:
1. Παραδίδει την αρχηγία των Ενόπλων Δυνάμεων σε κομματικούς της φίλους, εκφυλίζοντας παράλληλα τη μαχητικότητα και τον ρόλο τους να υπεραμυνθούν των εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας, με τη διασπορά του στερεότυπου οπίου «τίποτα δεν πρόκειται να γίνει!".
2.  Δημιουργεί το περιβάλλον στο οποίο ικανότατοι Αξιωματικοί:
α.   Είτε αποστρατεύονταν ακούσια με ανυπόστατες αιτιάσεις,
β.   Είτε μη ανεχόμενοι την αναξιοκρατία και τον κομματικό ραγιαδισμό που επέβαλαν οι διορισμένοι «ηγέτες», υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους προσπαθώντας να διατηρήσουν στο ακέραιο την αξιοπρέπεια τους.
3. Κατασπαταλά τους αμυντικούς προϋπολογισμούς σε αμφισβητούμενης αποτελεσματικότητας και καθομολογούμενης αδιαφάνειας εξοπλιστικά προγράμματα, χωρίς να εξασφαλίζεται η υποστήριξή τους, ενώ παράλληλα οι μόνιμοι και έφεδροι στρατιωτικοί, συνέχιζαν να λειτουργούν, εργάζονται και ζουν σε συνθήκες του προηγούμενου αιώνα.
4.  Εξαφανίζει τη γνώση και τον επαγγελματισμό από τα καίρια σημεία της διοικητικής μηχανής, οργώνοντας το καλύτερο χωράφι για την ευδοκίμηση της διαφθοράς.
        Η τακτική αυτή ακολουθήθηκε και στον υπόλοιπο δημόσιο βίο της χώρας, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε πρωτοφανή φαινόμενα διαφθοράς, τα οποία η κάθε πλευρά εκμεταλλευόταν ανάλογα, προκειμένου να καταλάβει την εξουσία και να συνεχίσει την καταστροφή της.
        Σε αυτά τα 35 χρόνια, μεθοδευμένα καταστράφηκε κάθε παραγωγική υποδομή, ενώ η Παιδεία μας εξαρθρώθηκε συθέμελα επ’ ωφελεία της παραπαιδείας που και αυτή είναι στρατευμένη στον ευνουχισμό των Πανελλαδικών. Το Δημόσιο έγινε ο μόνος εργοδότης και επενδυτής. Οι νέοι παραδόθηκαν «άοπλοι» στον «σύγχρονο» τρόπο ζωής, ο οποίος μεταξύ των άλλων συμπεριελάμβανε και την διαρκή προσπάθεια να τους εξασφαλίσει μία θέση στο Δημόσιο, προκειμένου να καλυφθεί το μεγάλο έλλειμμα της κρατικής εξουσίας να ανοίξει νέους ορίζοντες και προοπτικές για τους νέους με επιθυμίες και οράματα.
        Τραγική κατάληξη να ζούμε σήμερα ένα νέο κύμα μεταναστών με την διαφορά όμως, ότι αυτή την ώρα δεν μεταναστεύουν τα εργατικά χέρια, αφού αυτά μας προσφέρονται σε αφθονία από χώρες αμφιβόλων σκοπιμοτήτων αλλά οι πνευματικοί μας άνθρωποι με ιδιαίτερες ικανότητες. Αυτοί δηλαδή στους οποίους επενδύσαμε τα τελευταία χρόνια την πρόοδο και αλλαγή της πατρίδας μας.
        Συνεπώς, ήταν απολύτως βέβαιο ότι θα φθάναμε στην σημερινή κατάσταση. Μόνο που εκείνοι που ασκούσαν την εξουσία παραπλανούσαν με ψεύτικες υποσχέσεις, με ψευδή παραστατικά τους πολίτες, τους αποπροσανατόλιζαν από τα πραγματικά προβλήματα της καθημερινότητας τους, υποσχόμενοι «καλύτερες ημέρες». Είναι οι ίδιοι που και σήμερα έρχονται να υποσχεθούν στον αγανακτισμένο και διαμαρτυρόμενο λαό, ότι κάνουν ότι μπορούν για να «σώσουν» την χώρα από την καταστροφή. Την καταστροφή στην οποία εκείνοι την οδήγησαν, ενώ είναι φανερό, ότι τα μέτρα που λαμβάνονται δεν οδηγούν στην διάσωση αλλά στην καταβαράθρωση της Ελληνικής κοινωνίας και του κράτους. Άλλωστε την αποτυχία τους συνομολογούν και οι ίδιοι πλέον.
        Ανεξάρτητα όμως από τυχόν λάθος επιλογές της πολιτικής παρατάξεως που ασκεί σήμερα την εκτελεστική εξουσία και διαθέτει στην Βουλή την κοινοβουλευτική αυτοδυναμία, με την υπογραφή των διεθνών συμβάσεων, τις οποίες έχει παραχωρήσει να διαχειρίζεται αποκλειστικά ο υπουργός οικονομικών της Κυβερνήσεως, υπογράφοντας εξ ονόματος της Βουλής, έχει παραβιάσει, εν γνώσει της, συνταγματικές διατάξεις αναφορικά με την λειτουργία του πολιτεύματος (άρθρο 28 παρ. Σ).
        Με την εφαρμογή των δανειακών συμβάσεων εκχωρήθηκαν δικαιώματα του Κράτους στους δανειστές του και παραδόθηκε η οικονομική ανάπτυξη της χώρας σ' εκείνους, ενώ είναι ευθύνη και υποχρέωση του Κράτους (άρθρο 106 Σ), να εδραιώσει την κοινωνική ειρήνη, να προστατεύσει το γενικό συμφέρον και να διασφαλίσει, ότι η ιδιωτική οικονομική πρωτοβουλία δεν θα αναπτυχθεί εις βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή εις βάρος της εθνικής οικονομίας.
        Έτσι με την υπογραφή της δανειακής συμβάσεως έχει εκχωρήσει, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, κυριαρχικά δικαιώματα στους δανειστές της χώρας, αφού έχει αποποιηθεί την δυνατότητα εξευρέσεως άλλου τρόπον αποπληρωμής των δανείων. Ενεχυρίασε στους ίδιους κάθε παραγωγική της δυνατότητα, φυσικό ή ορυκτό πλούτο, ενώ διαπραγματεύεται την πώληση της ακίνητης περιουσίας της πατρίδας, και μάλιστα όχι με τους νόμους της αγοράς αλλά με προνομιακούς υπέρ των δανειστών όρους και προϋποθέσεις.
        Όπως ήταν φυσικό με τον τρόπο που έχει επιλέξει να ασκεί την εξουσία της η πολιτική παράταξη που υφάρπαξε για μία ακόμη φορά την λαϊκή εντολή, υποσχόμενη ημέρες πλήρεις υλικών προνομίων, έχει προκαλέσει αναταραχή στο εσωτερικό και θυμηδία στο εξωτερικό. Έχει για μία ακόμη φορά καθηλώσει τις ελπίδες του Έθνους μας για ανάταξη και πρόοδο και έχει φέρει προ των πυλών νέα εθνική συμφορά, είτε με την πιθανολόγηση μιας εξευτελιστικής εθνικής χρεοκοπίας είτε με την παράδοση άνευ όρων εθνικού εδάφους χάριν αποπληρωμής χρέους, το οποίο η ανόητη και χωρίς όρους διαχρονική καιροσκόπος πολιτική, έχει δημιουργήσει.
        Με την παρούσα αναφορά μας, την οποία απευθύνουμε προς τον Ελληνικό Λαό και την κοινοποιούμε στην Εκτελεστική, την Νομοθετική και Δικαστική Εξουσία της Χώρας, θέλουμε να κάνουμε γνωστό σε όλους εκείνους που θεωρούν, ότι η Πατρίδα είναι αποκλειστικά δική τους υπόθεση και μπορούν να την διαχειρισθούν για μία ακόμη φορά χωρίς τον οφειλόμενο προς αυτήν σεβασμό, ασκώντας βιαίως Συνταγματικές εκτροπές, ότι είμαστε παρόντες στην κρίσιμη για το Έθνος στιγμή.
        Παρακολουθούμε και αγρυπνούμε μαζί με τον Ελληνικό λαό, όπως οφείλουμε, αφού, πλέον όλων των άλλων, έχουμε δώσει και όρκο προς την Πατρίδα να τηρούμε το Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους, γεγονός που δεν έχουμε λησμονήσει μετά την αποστρατεία μας, μιας και εξακολουθούμε να είμαστε ενεργοί πολίτες. Υπενθυμίζουμε στους συμπολίτες μας ότι είμαστε σάρκα από τη σάρκα τους και τους επισημαίνουμε το αυτονόητο. Είμαστε συναγωνιστές τους.
        Στην αναγνωρισμένη κατά το Σύνταγμα εξουσία δηλώνουμε, ότι θα πράξουμε αυτό που μας αναλογεί ώστε με νόμιμες ενέργειες όλοι εκείνοι που ταπεινώνουν την Χώρα διεθνώς και διαμελίζουν τη σάρκα της, να λογοδοτήσουν σε Δικαστές ανεξάρτητους και αφοσιωμένους στο καθήκον τους.
        Υποσχόμεθα ότι δεν θα ανεχθούμε άλλη ταπείνωση του Έθνους και θα συνταχθούμε με τις μικρές μας δυνάμεις, μαζί με τον Ελληνικό Λαό, σε κάθε νόμιμη ενέργεια που μόνο σκοπό θα έχει να μη ζήσει ο λαός μας στο εξής, ημέρες προσβολής και ανώφελης θυσίας.
        Τέλος απευθυνόμενοι προς τους εν ενεργεία συναδέλφους μας τους παρακαλούμε να βρίσκονται σε πλήρη υπηρεσιακή ετοιμότητα για την προάσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Πατρίδας μας και να μη παραχωρήσουν νομιμότητα σε καμία πολιτική πράξη οποιασδήποτε εξουσίας, η οποία θα αντιστρατεύεται τους νόμους του Ελληνικού κράτους αλλά πάνω απ’ όλα δεν θα υπηρετεί πιστά το Σύνταγμα της Χώρας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο Η Αναπλ. Γενικός Γραμματέας
Ο Πρόεδρος
Άννα Βλαχοπούλου Αξιωματικός Π.Ν. ε.α.
Εμμανουήλ Σαρτζετάκης Αξιωματικός Π.Ν. ε.α."

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Εγώ να σας θυμίσω...

From: ΑΝΕΑΕΔ <aneaed@gmail.com> Date: 2011/3/30
Subject: Re: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
To: "Τομέας Πολ. Ευθύνης Εθνικής Άμυνας" <tomeasamynas@nd.gr>

Αγαπητοί Κύριοι,
Σας γνωρίζεται οτι η Ανεξάρτητη Ένωση Αποστράτων Ενόπλων Δυνάμεων αποτελεί φορέα εκπροσώπησης Αποστράτων και των τριών κλάδων με βασική και αδιαπραγμάτευτη αρχή το ακκομάτιστο της.
Κατόπιν αυτού σας παρακαλούμε όπως μας διαγράψετε απο την λίστα διανομής κομματικού υλικού και κομματικών διεργασιών.
Φυσικά είμαστε πάντα διαθέσιμοι να παράσχουμε κάθε πληροφορία σε οποιοδήποτε κόμμα του Ελληνικού κοινοβουλίου εφ όσον πληρεί τις προυποθέσεις που διασφαλίζουν τον ακκομάτιστο χαρακτήρα μας.
Για την ΑΝΕΑΕΔ Ε. Σαρτζετάκης Αξιωματικός ΠΝ ε.α.Πρόεδρος ΔΣ