---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

23 Ιουλ 2012 - Απαραίτητες Διευκρινήσεις επί Δικαστικών Διεκδικήσεων Αποστράτων

     Αγαπητοί Συνάδελφοι, μετά από ερωτήσεις που δεχθήκαμε, σας ενημερώνουμε ότι :



     Οι ημερομηνίες (27 Ιουλίου και 20 Αυγούστου) κατάθεσης των δόσεων στο δικηγορικό γραφείο της κας Τζούλη, αφορούν όσους έχουν ημερομηνία του αριθμού πρωτοκόλλου στις 7, 8, 9 και 10 Μαρτίου 2012. 



     Την επίσημη προσφορά του ο κ. Κοντός θα την στείλει μέχρι την Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΡΙΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΟΝΤΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Α.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ.

Thanasis είπε...

Δεν ξέρω αν είναι αργά αφού ήδη συμμετέχω στην διαδικασία, αλλά αν πρόκειται να υποστώ αυτήν την τουλάχιστον ψυχοφθόρα διαδικασία, και πέρα από τις όποιες προσφορές, θα ήθελα από τα δικηγορικά γραφεία να έχω κάποιες απαντήσεις (σίγουρα όχι διαβεβαιώσεις) στις παρακάτω σκέψεις μου. Είμαι Σχης ε.α με 26/35.
1. Έχει νόημα αυτή η διαδικασία όταν θα διαρκέσει τουλάχιστον 2-3 χρόνια, διάστημα στο οποίο, θα συμπληρώσω (ή θα πλησιάζω) τα 55 ηλικιακά μου χρόνια για θα αρθούν… οι περικοπές της σύνταξης μου.?
2. Πόσο σίγουρος μπορώ να είμαι ότι εάν δικαιωθώ, θα υπάρξει αποκατάσταση της σύνταξης μου, όταν καθημερινά ακούγεται προγραμματισμός νέων περικοπών.
3. Πόσο σίγουρος μπορώ να είμαι ότι θα αρθούν οι περικοπές και ότι δεν θα υπάρξει η απόφαση όπου «Λόγω Εθνικού συμφέροντος» ή «Λόγω Κρισιμότητας της χώρας» ή ότι άλλο, θα δικαιωθώ μεν αλλά χωρίς κανένα οικονομικό όφελος δε…
4. Πόσο σίγουρος μπορώ να είμαι ότι εάν δικαιωθώ, θα μου επιστραφούν αναδρομικά οι αναλογούσες κρατήσεις.
5. Πόσο σίγουρος μπορώ να είμαι ότι εάν δικαιωθώ, η επαναφορά της σύνταξης μου στα όποια επίπεδα θα αναλογούν τότε, θα γίνει άμεσα κι όχι ότι η αποκατάσταση θα γίνει από το επόμενο οικονομικό έτος λόγω ήδη εφαρμογής τρέχοντος (τότε) Προϋπολογισμού του κράτους ή όταν «η χώρα θα ανακάμψει».
Σας ευχαριστώ πολύ
Thanasis