---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Εύλογη Ερώτηση Συναδέλφου και Επίσημη Απάντηση ΜΤΣ

Αγαπητοί Συνάδελφοι, την ίδια λογικότατη ερώτηση δέχομαι από πολλούς νέους κυρίως αποστράτους.
"Επειδή εγώ δεν μπορώ να έχω κάποια πληροφόρηση ψάξε αν μπορείς γιατί αφορά και εσένα, για ποιο λόγο συνεχίζουν να μας κρατάνε το ίδιο ποσό για να παίρνουμε μέρισμα Α/ΓΕΣ (εσύ νομίζω μου είχες πει ότι πλήρωνες για μέρισμα Αντγου), ενώ πλέον η τιμή του μεριδίου πήγε 50% κάτω. Δηλαδή εμένα μου κρατάνε 94 ευρώ το μήνα για 88 μήνες για να παίρνω μέρισμα Α/ΓΕΣ. Κατά τη γνώμη μου έπρεπε το ποσό της κρατήσεως  αυτής να μειωθεί κατά 50% και να μου κρατάνε 94:2=47 ευρώ. Ευχαριστώ."

Παραθέτω την από 18 Φεβ 2011, απάντηση του προέδρου του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, μετά από σχετική δική μου ενέργεια την 5η Ιαν 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια: