---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Ηλεκτρονικό Μήνυμα Μοιράρχου Χωροφυλακής ε.α.

     Ο ε.α. Μοίραρχος Χωροφυλακής κ. Αθανασίου Σεραφείμ, γεννήθηκε το 1925. Έχει συγγράψει το βιβλίο "Θύμησες και Γεγονότα". Το ηλεκρονικό μήνυμα απευθύνεται στον Πρόεδρο του Παραρτήματος Ν. Μαγνησίας της ΕΑΑΣ.

     Σεβαστέ μου Στρατηγέ και αγαπημένε φίλε, κ. Γκουζή, καλημέρα. Ευχαριστώ για τις ενημερώσεις που και σε μένα το γεροντάκι στέλνετε, σχετικά με τις όποιες προσπάθειες καταβάλλετε οι πρόεδροι των Στρατιωτικών Συνδέσμων μας, προκειμένου να πετύχετε τα δίκαια αιτήματά μας τα οποία δημιούργησαν  οι "ακριδοπολιτικοί" με τις  αφαιμάξεις  του  Ελληνικού Λαού και ιδιαίτερα των αποστράτων και εν ενεργεία στρατιωτικών.
      Ίσως κάνω λάθος  και  εκ  των προτέρων  ζητώ συγγνώμη  γι' αυτό που γράφω: Δεν είδα πουθενά τους συνδέσμους  των αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας να καλούν και εκείνοι τα δικά τους μέλη. Αυτό όμως να γίνει από κοινού. Να συνεννοηθούν δηλαδή όλοι οι πρόεδροι, όλα τα διοικητικά συμβούλια Στρατιωτικών και Αστυνομικών και  ύστερα να καλέσουν με μια κοινή πρόσκληση- ανακοίνωση όλα τα  μέλη τους σε μια μαζική... "παρέλαση"-παράσταση όπου μπορούν να πάνε και να διαμαρτυρηθούν εναντίον  αυτής της ακρίδας που μας κατατρώγει.
     Εγώ τώρα  ίσως άστοχα  "ανακατεύομαι"  επειδή για τον εαυτό μου μια κουπίτσα τσαγάκι αρκεί και με αυτή  μια χαρά τη ...βγάζω. Αλλά εσάς τους νεώτερους (ανάμεσά σας είναι και δικά μου ανίψια και εγγόνια, κατώτεροι και ανώτεροι  αξιωματικοί,  μέχρι και στρατηγούς έχω στο σόι μου) λυπάμαι  να σας τυραννούν  και να σας αρπάζουν μέσα από τις τσέπες σας κόπους μιας ζωής γεμάτη κινδύνους. Δεν είμαι κατά των άκρων, αλλά  σας ορκίζομαι ό,τι νοσταλγώ κάποιες όμορφες εποχές, όχι μόνο για μας τους στρατιωτικούς και αστυνομικούς, αλλά και για τους αγρότες μας και γενικά τους νομοταγείς έλληνες πολίτες. Αλλά μένω στις νοσταλγίες  επειδή με τρομάζουν  τα απόλυτα  άκρα. Σας αγαπώ και σας σέβομαι όλους σας.
     Να ζήσετε και  αυτό  το πιστεύω γιατί  ο όποιος Έλληνας και ιδιαίτερα ο στρατιωτικός δεν το βάζει κάτω στις δυσκολίες της ζωής. Οι χαραμοφάηδες  τύπου  αντιπαθέστατου Μπεγλίτη ΔΕΝ θα νικήσουν. Κάντε κουράγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: