---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Απάντηση στον ανώνυμο και δειλό μόνιμο υβριστή μου

Η ανάρτηση μας Ποιος είναι ο Αντώνης Οικονόμου, που ορίσθηκε ως πρόεδρος της επιτροπής για το νέο μισθολόγιο των Ενόπλων Δυνάμεων; δημοσιεύθηκε και στο onalert με τίτλο "Ποιος είναι ο Α. Οικονόμου επικεφαλής της επιτροπής για το μισθολόγιο"; Ο Α. Παπαπαρίσης γράφει. Εκεί ένας ανώνυμος αυτοαποκαλούμενος tromparishs έγραψε (αλλάζει κάθε φορά όνομα αλλά γράφει σχεδόν τα ίδια): "ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΤΡΕΧΑΤΕ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔΟΥΛΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ? ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΟΛΕΨΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ? ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΠΗΔΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΠΟΥ ΒΥΘΙΖΟΝΤΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟ, ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ?"

Επειδή εγώ δεν έχω τίποτε να κρύψω και γι' αυτό γράφω πάντα επωνύμως έστειλα ως σχόλιο - απάντηση, το παρακάτω, που ήδη αναρτήθηκε:
  
"Για να τελειώνει το παραμύθι με τον ανεκδιήγητο δειλό που μόλις δει το όνομα Παπαπαρίσης βγάζει τη χολή του δηλώνω τα παρακάτω (το κάνω για πρώτη φορά): Όταν τελείωσα λίγο άδοξα την καριέρα μου στο Στρατό Ξηράς στο τιμημένο Τεχνικό Σώμα, αποστρατευόμενος το 2008 για λόγους ευθιξίας με αίτηση μου (καμία σχέση με κόμματα), πίστευα ότι μπορούσα να προσφέρω στον τόπο μου, στο Δήμο Λαρισαίων. Μίλησα (Δεκ 2008) με τον τότε και νυν Δήμαρχο κ. Τζανακούλη (υποστηρίχθηκε από ΝΔ), ο οποίος με έβαλε στο ψηφοδέλτιο του. Αργότερα (Απρ 2009) ο Δήμος Λαρισαίων υπέβαλε μία απαράδεκτη μήνυση εναντίον της 1ης Στρατιάς. Προσπάθησα να συναντηθώ με τον Δήμαρχο για να εκφέρω τη διαφορετική μου άποψη αλλά η μόνιμη απάντηση του ήταν, αργότερα. Έτσι του έστειλα e-mail ότι δεν επιθυμώ πλέον να είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό του. Μία μέρα πριν συναντηθεί για πρώτη φορά ο συνδυασμός του Δημάρχου, μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι θεωρεί το e-mail μου ως μη απεσταλμένο και ότι επιθυμούσε τη συμμετοχή μου. Ευχαρίστησα και απάντησα ΟΧΙ. Ο συνδυασμός του κ. Τζανακούλη κέρδισε τις εκλογές κι εγώ αν έλεγα ΝΑΙ θα ήμουν δημοτικός σύμβουλος και πιθανόν και αντιδήμαρχος. Δεν ξέρω αν ο υβριστής μου θα έκανε το ίδιο.

Στη συνέχεια επειδή αρθρογραφούσα στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ αλλά και γιατί το βιογραφικό μου ήταν αξιόλογο, με πρότειναν στον κ. Αγοραστό, υποψήφιος Περιφερειάρχης (υποστηρίχθηκε από ΝΔ). Συναντηθήκαμε για 10 λεπτά και με έβαλε στο ψηφοδέλτιο του. Από 365 κωμοπόλεις και χωριά του νομού Λάρισας πήγα περίπου σε 15 και δεν έβαλα ούτε μία φωτογραφία μου πληρωμένη σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο. Με τίμησαν 1.917 άτομα με την ψήφο τους, δεν εκλέχθηκα. Πέρασαν 3 χρόνια από τότε και δεν πήγα ούτε μία φορά στο γραφείο του κ. Αγοραστού (περιφερειάρχης) ή της κ. Καραλαριώτου (αντιπεριφερειάρχης ν. Λάρισας) και ούτε ζήτησα ποτέ τίποτε. Τους συναντώ σε εκδηλώσεις τους αποκαλώ με τα μικρά τους ονόματα, πιστεύω ότι κάνουν καλή δουλειά σε αντίθεση με ότι γίνεται στη χώρα, έχουν εκφράσει πολλές φορές την εκτίμηση και την ευαρέσκεια τους για τις ΕΔ, αλλά μέχρις εκεί.
 
Από τότε πολλά κόμματα ζήτησαν να συμμετάσχω ενεργά, πρόσφατα το νέο κόμμα του κ. Ζώη. Σε όλους απαντώ δε μ’ ενδιαφέρουν σε αυτή τη φάση τα κόμματα αλλά η άρση των αδικιών στους συναδέλφους μου. Είναι πάγια μου θέση και πιστεύω ακράδαντα ότι οι συνάδελφοι των ΕΔ και των ΣΑ, που θα συμμετάσχουν σε ψηφοδέλτια για την αυτοδιοίκηση ή τη Βουλή πρέπει να υποστηρίζονται από όλους μας. Η υγιής φωνή μας πρέπει να ακούγεται. Αν κάποιοι μας απογοητεύσουν απλώς δεν τους ξαναψηφίζουμε. Φυσικά και δεν εννοώ να ψηφίζουμε μόνον συναδέλφους αλλά και άξιους ανθρώπους, που γνωρίζουμε από άλλες κοινωνικές ομάδες.
Αποστόλης Παπαπαρίσης"

2 σχόλια:

Apostolos είπε...

ΑΠΟ tromarishs: ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΑΠΑΡΙΣΗ. ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΑΙ... ΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΠΕΡΙ ΥΒΡΙΣΤΗ ΚΛΠ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ. ΓΝΩΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΟΧΙ ΚΛΠ. ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑ ΑΦΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΛΕΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΕΚΡΙΝΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑ (ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΖΙΑΖΙΑ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ). ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΓΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ...ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΑΦΟΡΜΗ. ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΙΔΑ ΕΙΤΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΕΙΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ...ΔΕΞΙΟΙ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ ΣΤΗ ΝΔ, ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ, ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΛΠ...ΣΑΝ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΒΥΘΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥ...ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΑΠΑΡΙΣΗ. ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΓΡΑΨΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ, ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΟ ΔΕΙΛΟΣ ΚΛΠ. ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ, ΕΨΑΞΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΕΙ, ΓΙΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΤΕ ΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΕ Η ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ

Kostas είπε...

Κύριε Παπαπαρίση εγώ προσωπικά δενείμαι εγγεγραμμένος σε κανένα κόμμα,αλλά ανήκω ψυχικά-οικογενειακά στην Εθνικόφρονα παράταξη από την εποχή του Λαικού Κόμματος,ψήφιζα δε την ΝΔ μέχει τις εκλογές του 2012!!!
Σήμερα είμαι ορκισμένος εχθρός της ΝΔ για την εξαπάτηση μου και την εξαθλίωση της οικογενείας μου!!!Μη δίνετε σημασία σε τέτοιου τύπου κριτικές,καταλαβαίνω πως νοιώθετε!!!